Saturday, October 15, 2022

פעילים דתיים נפגשים עם המיסיור נוצרי גלן פלאמר. ואף אחד לא כועס על כך? / Religious Jews meet with Missionary Glenn Plummer: Where is the Outrage?

הושענא רבא תשפ״ג

The video by Abraham's Shield is in English. The time markers next to the Hebrew indicate the main texts of this slide show to read.


הסרטון הזה הופק על ידי Abraham's Shield (מגן אברהם).

00:00 בוגדי העם: ברית חוסר קדושה בין יהודים דתיים למיסיונר בישוף גלן פלאמר.

00:10 לאחרונה דובר ישוב חברון, ישי פליישר, הדריך את פלומר וחברי קהילתו של מיסינרים (פעילים למען ההתנצרות - המרת הדת)  COGIC.

00:20 פלאמר ידוע לשמצה בכך שהוא רודף אחרי קהילות עולי אתיופיה למטרה זינוח יהדות ולהתנצר. לפני מספר שנים פעילותו של פלאמר קיבלו תשומת לב לאומית בישראל.

00‫:‬40‬ אחרי שפעיל מומחה נגד מיסיונרים הרב טוביה סינגר חשף את המטרה המיסיונרית של פלאמר, פלאמר התחצף על הרב סינגר ואמר שסינגר הוא כמו לואיס פאראקן, שונא ישראל מפורסם .

02:‬15 איך פליישר מצדיק להדריך את פלאמר וקבוצתו של מיסיונרים??

02:‬25 הרב הראשי ליהודי אתיופיה, הרב ראובן וואבשת זיהה את פלאמר כמיסיונר שמתחייב ״להביא יהודים לצלב״ (לאמונה הנוצרית). 

03‫:‬40 פליישר לא היחיד הפועל לטובת יחסים כאלה עם הנוצרים. גדעון אריאל מ״Root Source״ והרב יהודה גליק משתפים בגאווה את הביקורים עם פלומר ו-COGIC שלהם בפייסבוק.

04‫:‬00 גליק עם בישוף שיירד מ-COGIC.

04:05 רק למעט יהודים יש אומץ לבקר את פליישר על יחסו עם פלאמר.

04‫:‬30 ועוד לאחרונה, פליישר היה דובר בכנס עליה של צבי פישמן שבו נתנו למיסיונר חיים מלספין רשות לדבר מהבמה למשתתפים. למה פליישר לא התלונן על זה? כי הוא היה עסוק בשיחת טלפון?

04:40 רב הראשי לעדה האתיופית מכיר את פלומר כמיסיונר שמתחייב להביא את עם ישראל לצלב (לאמונה שלהםהאם הרב סינגר או שאנון נוסן יו״ר ״בינינו״ יבקרו את פליישר ואחרים בגלל היחסים שלהם עם איש נוצרי המתחייב להרוס את נשמות של האחים והאחיות אתיופיים שלנו?

04‫:‬50 בעבר פליישר אפילו הצהיר שאין מתנגד למיסיונרים יותר ממנו.

05:00 לפליישר יש קשרים עם אנשים וארגונים כמו פלאמר ו-COGIC , כגון טומי וולר והיובל, מייק האקבי, רוברט סטרנס, ג'ים גארלו, אנטוני אבמה, בריאן סטראוגר ועוד הרבה כאלה.

05:35 הרב סינגר צריך לבקר את פליישר או להציג אותו ורב וואבשת. וכנראה הרב וואבשת יהיה בהלם ברגע שהוא שומע על ההתעלמות של פליישר ליהודי אתיופיה שבארץ.

05:45 גלן פלאמר הוא מיסיונר ו-COGIC הוא אגודת פועלים למען רדיפת יהודי אתיופיה ולהתנצרותם. פשוט לא יאומן שאיזה יהודי שיכול לבנות קשר כזה איתו או אפילו להתיחס אליו בכלל בשבח.

ישי פליישר, יהודה גליק, וגדעון אריאל חייבים להתבייש ולהתחרט!

נוצר על ידי מגן אברהם, זעם שמשון, ופעילים אנונימיים.

No comments:

Post a Comment