Monday, November 13, 2023

מה הקאובויים האמריקאים עושים בארץ? / What are American Cowboys Doing in Israel?

ראש חודש כסלו תשפ״ד

You have no doubt seen photos of those cowboys on social media coming to Israel. But do you know who they are, and what they are actually doing here? The following is a translation to Hebrew of "Plagued by a "Brother's Jealousy" by Tomer Devorah. Just click on the title for the original English.

כ"ו במרשוון תשמ"ד
ערב שבת קודש פר׳ חיי שרה - מבורכיים

מכת קינאה של ״אח״
על ידי הבוגרית תומר דבורה
(תורגם וקיצור ע״י Israel Christian Watch)

אני רציתי להמנע מלכתוב על הנושא הזה. לחשוב על הנושא גורם לי להיות חולה בבטן שלי. אבל נראה לי שאין לי ברירה.

מה הקשר של בוקרים (קאובויים) ממונטנה לפרשת השבוע חיי שרה וההפטרה על מינוי שלמה ליורש דוד המלך?

הפרשה מסתיימת בתולדות ישמעאל שצאצאיו יתמודדו לנצח על זכותו הבלעדית של יצחק על מורשתו של אברהם אבינו.

ההפטרה (מלכים א׳ א,א-לא) מתארת את ניסיון המהפכה של אדוניהו בן דוד המלך למען המטרה לרשת את מלכות אביו במקום אחיו שלמה.

היום: הבחורים האלה ממונטנה הם תת-קבוצה של נוצרים המאמינים שהם זכאיים לרשת ארצנו הקדושה - ארץ ישראל - ובמיוחד בשומרון, לאן הם מגיעים מדי פעם בכדי לשמור על מה שהם טוענים הוא ירושתם. הם מזדהים כבני משפחה.
מה יש לבני ישמעאל, אדוניהו בן דוד והקאובויים ממונטנה במשותף? יש לשלושתם קנאה על מה שלא שייך להם ומנסים לגנוב את זה באמצעות תחבולה.

לרקע תנועת The Ephraimites ״האפרתים״ חובה לקרוא את War on Sukkot!* (Part 3 - A Necessary Diversion) שנכתב בשנת 2017. הוא מגדיר מי הם ומהם הנוצרים שקוראים לעצמם "האפרתים" (שקר! הם בני עשיו.). הבוקרים ממונטנה ומשפחת וולר מטנסי הם חלק מיוזמת השקר הזו. זוהי כת שמקורה די עדכני והיא פונה לנוצרים שרוצים להשתלט פיזית לכבוש את ארצנו, ובמיוחד בשטח של שבט אפרים, למרות שהם למעשה טוענים שהם מכל עשרת "השבטים האבודים".

למרות שהבחורים האלה כבר היו בארץ כמה פעמים, כבר ישנו בחווה של משפחת וולר בהר ברכה וכבר עבדו למען המטרות של אירגון היובל של טומי וולר, פתאום הם זוכים לפרסום רב.

דיווחו בהרחבה (ובטעות) שהקאובויים הגיעו במיוחד בזמן הזה כדי לעזור לחקלאים בדרום בחקלאות. זה לא נכון! אם במקרה אתם פוגשים באנשים שגם חושבים ככה בטעות, אז תתקנו להם ותודיעו להם על האמת. הם נמצאים בחווה באפרים עם ״אבא של השבטים האבודים״ כביכול טומי וואלר. והם עובדים ליש״ו.

קבלתי דיווח עוד לא מאומת שהקאובויים בארץ לא כדי לעבוד בחקלאות בכלל אלא כדי לעבוד בביטחון.

אולי הם נראה כבחורים טובים אבל אין להם דין של בני נח והם לא "אחים" שלנו. יתר על כן, אסור לחגוג אותם! הם בני עשיו וגורליהם נידונים!!
וכן אסור לספר בשבחן, ואפילו לומר כמה נאה גוי זה בצורתו; קל וחומר שיספר בשבח מעשיו, או שיחבב דבר מדבריהם: שנאמר "ולא תחונם" (דברים ז,ב)--לא יהיה להם חן בעיניך, מפני שגורם להידבק עימו וללמוד ממעשיו הרעים.(משנה תורה ,הל׳ ע״ז י,ו)

No comments:

Post a Comment