ט״ז תמוז תשפ״ד
The video is in English. English comments are found below.
הרב אליעזר מלמד מישוב ברכה שבשומרון, כתב במאמר דעה ״יש המקילים מפני שאיסור עבודה זרה בשיתוף נאמר לישראל ולא לבני נוח״. הנה זה באנגלית ובעברית. עניין זה לא חדש. אבל אותם נוצרים המתגוררים קרוב לרב אינם עובדים או מתפללים בשיתוף בשום אופן.
במילים שלהם, הם מתפללים ישירות לאלוהות/משיח השקר שלהם, ומאמינים שהוא היה ויהיה התגלמותו פיזית של הקב״ה על פני האדמה. אנו מודאגים, בשל השפה שבה הרב משתמש במאמרו, שהשלב ההגיוני הבא שלו הוא להתחיל לדון בענייני גר תושב, וכיצד בסופו של דבר הנוצרים האלה יתקבלו להתגורר בארץ באופן קבוע.
אולי אין להתוכח איתו לגבי הגוים שבחוץ לארץ. אבל גר תושב חייב לקבל את כל התורה כולה כהאמת. האמונה באותו איש שאולי קיים בעבר ואולי לא שעוזר לתפילה של גוים להגיע להקב״ה לא מקובל לגר תושב. ומעמדו הרוחני המיוחד של בן אנוש כזה נוגדת בתורה.
לצערנו, טרם מצאנו רבנים המוכנים לערער על הרב מלמד בעמדתו. וזה מפריע לנו מאוד.
מה שהנוצרים הללו מאמינים ועושים, כמו סגידה לאלוהות השקר שלהם בכרמים, אם כי מקפידים לעשות זאת ללא מילים, והריקודים המיוחדים שלהם, אלה עבודת זרה לכולם.
האסטרטגיה הנוכחית של הנוצרים [הנבונים] היא להוריד את עצמם מקטגוריה זו של עבודת פסילים. "איפה הפסילים שלנו? אין לנו פסילים!"
אנו שמחים לשמוע את הרב ריכטר משתמש בביטוי עבודה זרה במקום idolatry (עבודת פסילים/אלילים) וככה הוא מתקן את התרגום לאנגלי והמשמעות בעברית הלא מדויק של עבודה זרה. עבודת פסילים היא רק סוג אחד מהרבה סוגי עבודה זרה. אני מקווה שהוא ימשיך.
אנו גם מקווים שכולכם תעקבו ותתמכו במאמצים של Israel Christian Watch למנוע את פתיחת השערים לגמרי בפני הנוצרים להכנס ולהתגורר בארץ. עיין בעמודה הימנית לאפשרויות שונות כדי לעקוב אותנו.
במילים שלהם, הם מתפללים ישירות לאלוהות/משיח השקר שלהם, ומאמינים שהוא היה ויהיה התגלמותו פיזית של הקב״ה על פני האדמה. אנו מודאגים, בשל השפה שבה הרב משתמש במאמרו, שהשלב ההגיוני הבא שלו הוא להתחיל לדון בענייני גר תושב, וכיצד בסופו של דבר הנוצרים האלה יתקבלו להתגורר בארץ באופן קבוע.
אולי אין להתוכח איתו לגבי הגוים שבחוץ לארץ. אבל גר תושב חייב לקבל את כל התורה כולה כהאמת. האמונה באותו איש שאולי קיים בעבר ואולי לא שעוזר לתפילה של גוים להגיע להקב״ה לא מקובל לגר תושב. ומעמדו הרוחני המיוחד של בן אנוש כזה נוגדת בתורה.
לצערנו, טרם מצאנו רבנים המוכנים לערער על הרב מלמד בעמדתו. וזה מפריע לנו מאוד.
מה שהנוצרים הללו מאמינים ועושים, כמו סגידה לאלוהות השקר שלהם בכרמים, אם כי מקפידים לעשות זאת ללא מילים, והריקודים המיוחדים שלהם, אלה עבודת זרה לכולם.
האסטרטגיה הנוכחית של הנוצרים [הנבונים] היא להוריד את עצמם מקטגוריה זו של עבודת פסילים. "איפה הפסילים שלנו? אין לנו פסילים!"
אנו שמחים לשמוע את הרב ריכטר משתמש בביטוי עבודה זרה במקום idolatry (עבודת פסילים/אלילים) וככה הוא מתקן את התרגום לאנגלי והמשמעות בעברית הלא מדויק של עבודה זרה. עבודת פסילים היא רק סוג אחד מהרבה סוגי עבודה זרה. אני מקווה שהוא ימשיך.
אנו גם מקווים שכולכם תעקבו ותתמכו במאמצים של Israel Christian Watch למנוע את פתיחת השערים לגמרי בפני הנוצרים להכנס ולהתגורר בארץ. עיין בעמודה הימנית לאפשרויות שונות כדי לעקוב אותנו.
Rabbi Eliezer Melamed of Bracha in Samaria, recently put out an opinion piece on non-Jews being allowed to pray through an intercessor. Here it is in English and in Hebrew. This is nothing new. But those Christians living next door to him do not pray this way, not in the least.
In their own words, they pray directly to their false deity/messiah, and believe that he was and will be a physical manifestation of HaShem's presence on earth. We are concerned, due to the language he uses in his article, that his next logic step is to begin discussing gerei toshav (resident aliens), and how these Christians will eventually be accepted to reside in Israel permanently.
What no one wants to face is that his opinion is well and good for outside of Israel. But for non-Jews to reside in the Land, they must except the truth of the entire Torah. Belief in an intercessor for prayer, the special spiritual status of a human being who may, or may not, even have existed, is in direct contradiction to Torah.
Unfortunately, we have yet to find any rabbis willing to challenge Rabbi Melamed on his position. We find that to be particularly disturbing.
What these Christians believe and do, such as worshiping their false deity in the vineyards, albeit careful to do so without words, and their special dances, is avodah zarah (foreign worship) for everyone.
The latest strategy of the forward-thinking Christians is to remove themselves from this category of idolatry. "Where are our idols? We don't have any idols!"
We are glad to hear Rabbi Richter change his terminology, and correct the longtime imprecise translation of avodah zarah as idolatry. Idolatry is only one of the many categories of avodah azarah. I hope that he will continue to do this going forward.
I hope that you will all follow, and support Israel Christian Watch efforts to prevent the floodgates to open for Christians to flow into the land. See the right-hand column for various options.
No comments:
Post a Comment