Wednesday, September 4, 2024

ה׳ מביא את נפילת אובינו / Hashem Brings About the Downfall of Our Enemies

ראש חודש אלול תשפ״ד

תומר דבורה מדווחת על בשורות טובות. ה׳ מביא את נפילת אויבינו. תרגום בעברית נמצא להלן.
Tomer Devorah: Hashem Brings About the Downfall of Our Enemies

"For the Lord, your God, is the One Who goes with you, to fight for you against your enemies, to save you." (Deut. 20:4)

According to blogger and researcher GeulahGirl, who is the expert in these matters, there are three main missionary organizations most intent on converting Jews via the "One New Man" assimilation method. (This is achieved by promoting Judeo-Christianity through "relationship evangelism.")

These organizations are: (1) International House of Prayer (IHOP) - leader Mike Bickle; (2) Gateway Church - leader Robert Morris; and, (3) MorningStar Ministries - "Prophet" Chris Reed.

Since the end of October 2023, all three have met their demise at the hand of The Holy One, Blessed Be He!
Read the entire, original post in English at Tomer Devorah.

כִּי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם--לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם-אֹיְבֵיכֶם, לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם. (דברים כ,ד)

לדברי הבלוגרית והחוקרת GeulahGirl, המומחית לעניינים אלה, ישנם שלושה ארגונים מיסיונרים עיקריים שרוצים לרדוף אחרי יהודים בשיטת ההתבוללות של "האדם החדש אחד".

זה מושג באמצעות קידום הנצרות-היהודית כביכול באמצעות "אוונגליזם ביחסים". אוונגליזם הוא סוג הנצרות הפרוטסטנטית המדגיש את הגאולה האישית.

ארגונים אלה הם: (1) בית התפילה הבינלאומי (IHOP) - המנהיג מייק ביקל; (2) Gateway Church (כנסיית דרך השער) - המנהיג רוברט מוריס; וכן, (3) MorningStar Ministries - (שליחות כוכב השחר) "הנביא" כריס ריד.

מאז סוף אוקטובר 2023, שלושתם נפלו על ידי הקב"ה!

1.
בית התפילה הבינלאומי (IHOP) - המנהיג מייק ביקל


GeulahGirl כותבת:
זכרו כי מייק ביקל היה אחד המארגנים של יוזמת צום ישעיהו 62 (להושיע היהודים) שהגיע לפסגתו באירוע פנטקוסט 2023.
אירוע פנטקוסט 2023 היה טקס הפולחן הנוצרי שנערך בשנה שעברה במדרגות הדרומיות להר הבית. הפגינו 100-150 יהודים צדיקים אשר, בתורם, הפיל עלינו גינוי עולמי באשמת רדיפות נוצרים.

עשינו את ההשתדלות שלנו והקב"ה ניצח לנו...
מייק ביקל צילום מסך ערוץ יוטוב IHOP
בית התפילה הבינלאומי בקנזס סיטי ייסגר בעקבות שערוריית מייק ביקל: דיווח (אנגלית)

על פי הדיווחים, בית התפילה הבינלאומי בקנזס סיטי מפסיק את הפעילות של ארגון התנועה והמשימות שלו הממוקם במיזורי בשל ההשפעה הכספית של שערוריית ההתעללות המינית הקשורה למייסד מייק ביקל, עימו נאלץ הארגון לנתק את הקשרים לצמיתות ב-12.2023.
2. Gateway Church (כנסיית דרך השער) - המנהיג רוברט מוריס

GeulahGirl כותבת:
רוברט מוריס, הכומר של מגה Gateway Church (כנסיית דרך השער) בדאלאס/פורט וורת', טקסס, יכול להיות התורם הגדול ביותר של Tikkun (תיקון)*. בעוד מייק ביקל היה מוכר יותר, ותמך כלכלית בתיקון, מוריס מעורב יותר במשיחיות ויש לו יותר השפעה בישראל ועל היהודים מאשר ביקל.

מוריס מממן את תיקון ו-FIRM (איגוד שליחויות נוצרית קשורי ישראל) מיליוני דולרים בשנה. מוריס תומך בתיקון כבר יותר מ-30 שנה. השווי הנקי שלו היום הוא 112 מיליון.

הוא מנהיג באוונגליזם (לבשר הבשורה הנוצרית) יהודי במשך עשרות שנים.

הוא היה במועצה המייעצת לאמונה של טראמפ. הוא היה דובר בארוחת בוקר לתפילה בירושלים וזכה לשבחים של נציגת קונגרס ארה״ב לשעבר מישל בכמן.

אתמול מוריס התפטר מהנהלת הכנסייה שלו, לאחר [הודאות מסוימות רשומות להלן]....
**Tikkun ו-FIRM הם שני הארגונים המשיחיים העיקריים בישראל. הם היהודים המתפללים לאותו איש יש״ו ומגייסים את הכספים הללו כדי לבשור לישראלים אחרים ולבנות עוד כנסיות משיחיות.

גייטוויי היה מעוסקת בתביעות משפטיות לפני שעלתה האשמה על התעללות בילדים נגד מייסד המגה-כנסייה והכומר הבכיר רוברט מוריס

בעקבות התפטרותו של רוברט מוריס מכהונתו הבכירה ב-Gateway Church, הוצגו תביעות חדשות מרובות והאשמות נגד המגה-כנסייה. אישה האשימה את מוריס, מייסד הכנסייה והכומר הבכיר, בתקיפה מינית כשהייתה בת 12 בשנות ה-80.

כעת, עם זרקור על Gateway, המאבקים המשפטיים של הכנסייה נחשפים.

כנסיית Gateway הכריעה תביעה שבה לפחות חמישה אנשי צוות הכנסייה הואשמו בתקיפה מינית תקיפת קטין על ידי חבר Gateway אלמוני, לפי רישומי בית המשפט. תביעה זו הוכרעה כחודשיים לפני שאישה האשימה את רוברט מוריס, לפי מסמכי בית המשפט.

השליחות הזו הוכה כלכלית עד כדי שה"מעשרות" התומכים בבשורה ליהודים ייגמרו. אפילו אם הכנסייה תמשיך לפעול למרות זה, ב"ה!!

3. MorningStar Ministries (שליחויות כוכב השחר)


לכריס ריד יש סמכות לאמן ולצייד מאמינים (ביש״ו) למצוא את מטרתם ותפקידם בשינוי העולם. כיום כריס מכהן כנשיא ומנהל מנכ"ל MorningStar Ministries בפורט מיל, דרום קרוליינה, חיבר את ספר רב המכר החדש, "שבע הרוחות של אלוהים", והופיע בתוכנית של ג'ים באקר, התכנית "זה על טבעי" של סיד רוט, תוכנית הרדיו של אריק מטקסס, ודייסטאר.

בשנת 2024, הוא כתב:
"ברית אברהם תופיע במימוש מלא בממלכת תקופת האלף, כאשר ישוע יש״ו ישוב ארצה וימלוך במשך 1,000 שנים (ציטוט טקסט נוצרית). למרות מחדלי העם היהודי, תהיה שיקום סופי לארץ. בזמן הזה, העם היהודי יחזור בתשובה לגמרי ויקבל את האדון ישוע יש״ו כמשיח שלו - כולם. בסופו של דבר, בתקופת האלף, [יש״וֹ] המשיח ישלוט וימלוך על הארץ מירושלים, והיהודי והגוי יהיו בגוף אחד מאוחדים באמונתם ואמונתם במשיח [אותו איש]".

מנהיג MorningStar, כריס ריד, מתפטר בשל התעללות מינית בקטינים על ידי מתנדב לשעבר. (באנגלית))

במכתב לצוות MorningStar ששותף ב-X, ריד מסביר שהוא מחזיר את מנהיגות השליחות למייסד ריק ג'וינר כדי להתמקד יותר במה שאלוהים קרא לו לעשות, כלומר "להתנבא, לכומר, ללמד, להטיף ולכתוב. ”
עוד אחד נופל!

GeulahGirl כותבת:
שערוריית MorningStar רק מתחילה, אבל אני מקווה שהיא תגיע לאותו גורל כמו IHOP ו-Gateway Church.
MorningStar תומכת כלכלית בשליחויות משיחיות בישראל לפחות מאז 1997.

ריד התעסק הרבה בשיתוף הפעולה וההכנה עם מייק ביקל ולו אנגל לקראת צום ישעיהו 62 ובמיקוד מחדש של "התחייה" בישראל וביהודים.

על פי התורה, יש קשר בין עבודה זרה לגילוי עריות (אי מוסרית מינית).

"אני מרגישה מאוד חיובית ומלאת תקווה בזכות החשיפות האלה. אני חושבת שהימים האלה יצוינו כימי הקודש החשובים ביותר בכל הזמנים".
(בלוגרית GeulahGirl של המפתח לגאולה)