Thursday, June 1, 2023

נראה שהנוצרי שקיבל התנצלות מח״כ קורא ליהודים שומרי תורה ומצוות ״האויב״ / Christian Receives Apology from Israeli MK Appears to Refer to Observant Jews as "The Enemy"

י״ב סיון תשפ״ג
תרגום:
תמי ובעלה ביירון נכנסו לכנסת לפגישה עם מנהיגים כאן בישראל. בפגישה שני חברי כנסת שונים התנצלו על מעשיהם של המעטים. היכן שצעקו על הנוצרים האלה על ידי "יהודים מתנגדי המשיח" [שקר הנוצרי] קיצוניים. התנצלנו על דורות של רדיפות מצד נוצרים קיצוניים נגד יהודים. התפללנו לאחדות ולשלום אמיתיים ומתמשכים. בדיוק כמו שאמרו הנביאים יקרה. (כמובן הוא טועה בפירושו הנוצרי בזה.) היום בא. רק עוד מעט מי שהוא התקווה יגלה את האויב ויבוא להציל את הכלה.
הפגישה על מה ביירון סטינסון כותב הוא ארוחת בוקר התפילה בירשלים הנחה של ח״כ מתן כהנא.

סטינסון מתייחס למפגינים מתנגדי מיסיונריים כ"יהודים מתנגדי המשיח״ ( משיח שקר הנוצרי) ומסיים ב"רק עוד מעט מי שהוא התקווה יגלה את האויב ויבוא להציל את הכלה".

נראה שלדבריהם, "האויב" הוא היהודים המסרבים להשתחוות ליש״ו ו"הכלה" היא הנוצרים.

בהגדרה, כל יהודי כשר דוחה את השקפה הנוצרית של המשיח. בהגדרה, כל יהודי כשר דוחה את האמונה באלוהות-שקר הנוצרי ומשיח-שקר הנוצרי.

אני אשמח ללמוד איך סטינסון מתיחס לחברים היהודיים שלו שעוזרים לו בכנסת, החיפוש לפרה האדומה, ובתל שילה, שגם מסרבים להשתחוות לאל ומשיח שקר שלהם. כזכור, ביירון סטינסון הוא האחראי על אבטחה, שילוח וטיפול של הפרות האדומות שאמורות לטהר את עם ישראל מטומאתו.

עוד כמה יותר מעוות המצב הרוחני של עם ישראל יכול להפוך להיות בעתיד?

עוד כמה דפוקים יותר היחסים בין יהודים למיסיונרים יכולים להפוך להיות בעתיד?
עוד יוזמי יוזמת הפרות האדומות: אנדי וואלס, ר׳ קופינסקי, רוברט מוואייר, ר׳ יצחק מומו
More Hunt for the Red Heifer players: Rb. Yitzchak Momo, Robert Mawire, Rb. Kupietsky, and Andy Wallace

The meeting Byron Stinson refers to is the Jerusalem Prayer Breakfast hosted by MK Matan Kahana.

He refers to the anti-missionary demonstrators as "antichrist Jews" and ends with "Just a little longer and He who is the hope will reveal the enemy and come rescue the bride."

Of course, Stinson's Christian understanding of the Prophets is distorted at best. If he is referring to Christian prophets, then of course, their words are nothing more than fantasy.

It seems that to them "the enemy" is the Jews who refuse to bow to Yeshu and "the bride" is the Christians.

By definition, any and all kosher Jews rejects the Christian perspective on the messiah. By definition, any and all kosher Jews reject belief in the Christian false deity-messiah.

And so, I guess quite a few of us are "the enemy."

I wonder how he sees his religious Jewish friends, assisting him in the Knesset, with The Hunt for the Red Heifer, and in Tel-Shilo, who also refuse to bow down to their false deity-messiah?

In you recall, Byron Stinson is the person responsible for securing, shipping, and taking care of the red heifers that are supposed to purify Am Yisrael of its impurity.

How much more twisted can things get?

How much more twisted can Jewish involvement with such individuals, and other missionaries get?

No comments:

Post a Comment